Dag 10

17 juli 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg vertrokken richting Orlando. Eerst nog even het trouwe vriendje van Thijs ophalen. Hij was z’n beer vergeten in het eerste hotel. Gelijk gebeld met het hotel, maar de beer was niet gevonden. Na een slechte review was de beer ineens terecht! 🤔 Aangezien we pas om 16:00 uur in het huis mochten, zijn we maar even gaan shoppen bij de outlet. De outlet hier is echt een walhalla vergeleken met Nederland! Gigantisch groot, alle winkels onder 1 dag en goedkoper! 🤙🏻 Shoppen, shoppen en nog eens shoppen!!! 😜 Na aankomst bij het huis, eerst even boodschappen gedaan. Daarna nog even gezwommen met Thijs en de dag afgesloten met pizza en een emmer ijs voor de tv. Zal vast wel iets Amerikaans tussenzitten! 😉

1. Nel:
    17 juli 2019
    je hoeft toch geen koffer bij te kopen? als je goed geshopt hebt mooie foto s nog vel plezier ma xxx
  2. Mama en papa:
    18 juli 2019
    ben blij dat mijn schat zijn beer weer terug heeft , dus lekker veel geld uitgegeven , zal daar ook wel een stuk goedkoper zijn dan hier 💋
  3. Caroline:
    18 juli 2019
    Oh dat laatste is echt uber Amerikaans hahaha pizza en een beker ijs....whoop whoop!! That's life!! Geniet ervan schatjes