Dag 12

19 juli 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Donderdag = (een soort van) ontspandag! Een dagje naar Aquatica, het waterpark van SeaWorld. Een ontzettend gaaf park met veel glijbanen. Wel ontzettend druk en ongeveer een uurtje wachten voor een glijbaan was vandaag helaas normaal. Een bloedhete vloer, dus ook zo veel mogelijk afkoelen, dit zonder rij in het golfbad en in de lange stroomversnelling bad. We hadden er slechts 3 gehad en alle glijbanen werden tijdelijk gesloten ivm het slechte weer. Gekozen om het af te wachten, en dat heeft geholpen. Het park was aardig leeg gelopen en bij alle glijbanen was het nu nog maar 10 á 15 minuten wachten. Zo goed als alle banen gehad met als afsluiter de “Ihu’s Breakaway Falls”. Een glijbaan waarbij de vloer onder je ineens verdwijnt! 😧 JESUS, wat een gave glijbaan! Super eng, maar ook vet om dit mee te maken! 😱 Voor een idee, check deze link: https://youtu.be/cV9gBawMAk4. Nadat het park dicht ging, een hapje eten en nog even wat boodschappen doen. En wie kom je daar in de winkel tegen??? Sunday Oliseh! Voor diegene wie hem niet kennen, dit was een Nigeriaans verdediger welke bij Ajax heeft gespeeld (zie foto). Therese vond me een beetje vreemd doen, maar ik moest natuurlijk even een selfie hebben! Bij aankomst thuis moest ook nog even de kliko aan de straat. Dus als helden op sokken, door het gras de kliko pakken, in de hoop niks engs tegen te komen! 🙈 Vandaag dus best weer een lange en drukke dag, daarom morgen maar even een echte ontspandag pakken! 😉

1. Marco Borgman:
    19 juli 2019
    En die selfie deel je niet 😜
  2. Michael Borgman:
    19 juli 2019
    Selfie staat in het fotoalbum Journey
  3. Mama en papa:
    19 juli 2019
    wat gaaf maar wel dood eng 😊
  4. Nel:
    19 juli 2019
    leuk dat jullie een hele gave dag gehad hebben