Dag 14

21 juli 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Een dagje Busch Gardens Tampa (pretpark) stond er vandaag op het programma. Vroeg uit bed zodat we op tijd in het park waren. Alles verliep goed, een aantal leuke attracties gehad, totdat het weer roet in het eten gooide. Alles werd tijdelijk gesloten, en in de hoop dat het weer op zou gaan, bij een achtbaan gewacht. Na 2 uur wachten en een steeds donker wordende lucht, besloten om weg te gaan en een andere keer terug te komen. Op de terugreis wel een paar flinke hoosbuien gehad. We zijn gelijk doorgereden naar Universal Citywalk om daar eens een kijkje te nemen. Ontzettend druk en mooi, maar wel leuker dan Disney Springs. Sorry! 😉 Helaas duurde het bezoek iets langer dan gepland door een verdachte situatie in de parkeergarage. Uiteindelijk konden we gaan, thuis nog even iets drinken en hop naar bed. Morgen staat Universal Island (ook een pretpark) op het programma! 🎢

1. Mama en papa:
    21 juli 2019
    jammer van het weer , maar het is toch nog goed gekomen 💋
  2. Nel:
    22 juli 2019
    jammer van het weer ,maar andere leuke dingen gedaan
  3. Caroline:
    22 juli 2019
    Whoehahaha wat een giller die karretjes....zie ik altijd op tlc bij My Big fat 600lb life :-)..... dat gaan jullie niet redden Thijs en Therese.....ook al is t eten daar zooooow gezond haha
  4. Michael Borgman:
    22 juli 2019
    En een plezier dat ze hadden! 🙈
  5. Caroline:
    22 juli 2019
    Hahahaha dat geloof ik!! Had graag een rondje mee gescheurd 🤣🤣🤣