Dag 19 - Vertrekdag

25 juli 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

De laatste dag in de US of A! Vanochtend rond 08:00 uur opgestaan en ons langzaamaan in orde gemaakt. Alles zit nu echt in de koffer en de rest is ook gepakt. 😔 Omstreeks 10:00 uur zullen we vertrekken en dan ergens van een (hopelijk) echt Amerikaans ontbijt genieten. Oftewel, toast met ei sunny side up en bacon. Hiervoor de Perkins uitgekozen. Hopelijk is het net zo lekker zoals het er op de foto uitziet! 🤓Aangezien we daarna nog wat uurtjes over hebben, zal het een reis naar het vliegveld worden met hier en daar een stop. De vlucht vertrekt om 17:35 uur (lokale tijd USA) en zal rond 06:55 uur (lokale tijd UK) landen op Londen Gatwick. Hier een tussenpauze van 2 1/2 uur en rond 13:05 uur zullen we landen op Schiphol. (Momenteel flight delayed en tijden onbekend). Hierna de koffers en dan de auto ophalen en dan lekker naar huis. Op de terugweg nog wat boodschappen doen en dan misschien een hamburgertje halen! 🤢 Alle overige foto’s , en dit zijn er veel, zullen we na de vakantie showen! 😉 Bedankt voor het volgen en de echte verhalen komen bij de foto’s!  🤗

UPDATE: We verlaten het land zoals we zijn binnen gekomen. Met veel regen! ⛈

UPDATE 2: Net de security gepasseerd. Net als op de heenweg, weer de sjaak! Compleet lichaam afgeveegd voor testjes. Alarm op de M&M’s maar uiteindelijk toch weggestuurd naar de gate. Dat gaat hier niet lopend, maar met een treintje! Luie Amerikanen! 🙈

1. Cynthia Narain:
    25 juli 2019
    Goede reis terug!!! Kunnen niet wachten op de rest van de verhalen, hebben hier al zo van genoten!! Tot snel 😘😘
  2. Mama en papa:
    25 juli 2019
    een hele goede reis terug , en ik ben heel benieuwd naar alle foto s en alle verhalen 💋
  3. Nel:
    26 juli 2019
    welkom thuis in de hitte xx