Dag 17

24 juli 2019 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Gisteren (dinsdag) vroeg vertrokken voor weer een dagje Busch Gardens Tampa. Vorige keer hebben we helaas niet alles kunnen doen vanwege het weer, dus vandaag een tweede poging. Om onverklaarbare reden was het vandaag zo rustig dat we alle attracties hebben kunnen doen en daarna gewoon weer voor in de rij! 🤗 Zelfs een keer een privé ritje in een achtbaan! Na een tour met de trein door de wildernis, nog een show bekeken in het park. In de tussentijd was er weer een flinke bui gevallen en was de lucht ineens pikzwart. En uiteraard alles weer gesloten!  Zal dit de reden van de rustige dag zijn? 🤔 Op de terugweg eerst even langs de Pirate Cove Minigolf. Helaas achtervolgde de donkere lucht en onweer ons, dus maar besloten om dan maar te gaan eten bij TGIF Fridays. Lekker gegeten en nee, geen hamburger dit keer! Oh, toch wel. Thijs is deze vakantie van de hamburgers en de pizza! 😂 Na het eten weer lekker naar huis en de rest van de dag/avond hangen op de bank. Morgen alweer de laatste volle dag van de vakantie. Balen zeg! 😔

1. Mama en papa:
    24 juli 2019
    jammer dat het zo snel voorbij is gegaan he ,geniet daarom nog maar van de laatste dag . en jullie hebben tenminste wat leuks om naar terug te kijken 😍
  2. Shaz:
    24 juli 2019
    Nou jullie komen op de heetste dag terug het wordt 40 graden bijna!!
  3. Nel:
    25 juli 2019
    jammer dat het er bijna opzit hier ook flink warm xx