Dag 1

8 juli 2019 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Een lange reis, en uiteindelijk blij dat we er waren. Flinke wachtrij bij de paspoortcontrole, leek wel een pretpark! 😜 Na het ophalen van de auto, bleek de eigen Navi niet te werken! πŸ™ˆ Op goed geluk op pad en in de hoop op het juiste adres aan te komen. Alles is goed gekomen. Ipv even te gaan eten en shoppen is het bedtijd geworden! πŸ₯΄ De eerste foto’s volgen snel!Β

1. Cynthia Narain:
    8 juli 2019
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Geniet!!!!! En kijk uit naar jullie volgende blog 😘😘😘
  2. Michelle:
    Ziet er goed uit zeg🀩🀩 geniet ervan !!
  3. Nel v:
    8 juli 2019
    ziet er mooi uit geniet er van
  4. Kimberly:
    Ziet er prachtig uit! Nu lekker genieten hebben jullie verdiend! Kijk uit naar jullie volgende blog 😘
  5. Caroline:
    Keigaaf!! Seht gut aus!! We keep you in the holes! 😘😘😘
  6. Mama en papa:
    ziet er goed uit en thijs heeft zich lekker vermaakt in het vliegtuig zie ik 😊 genieten jullie er maar lekker van 😚
  7. Marco Borgman:
    Wauw!! Heel gaaf!! Veel plezier en op naar het volgende verhaal. 😊
  8. Moniek:
    9 juli 2019
    Heel vet! Dikke wagen! Jij vaart nog effe lekker door op onze dikke naam campagne! Enjoy!!! X