Dag 8

15 juli 2019 - Port Richey, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg vertrokken voor één van de laatste langere ritten vanaf Naples naar Port Richey. Halverwege eerst nog een stop gestopt bij Amerika’s mooiste strand, Siesta Key Beach bij Sarasota. Witte stranden, helder en warm zeewater en flinke golven zodat Thijs zijn body board kon gebruiken! 🌊🏄🏼‍♂️Het strand is zo in trek dat we een half uur op de parkeerplaats hebben rond gereden nadat we een parkeerplek van iemand anders konden overnemen. Het wachten was de moeite zeker waard! Na 2 uurtjes heerlijk genieten weer op pad richting het hotel. Luxe kamer, met een heerlijk en mooi zwembad. De dag afgesloten met een heerlijke steak.  🥩Bij aankomst hotel stond er aardig wat politie op de weg. Snel naar binnen en hop, op naar een nieuwe dag! 💪🏻

1. Michelle:
    15 juli 2019
    Ziet er allemaal heel gaaf uit! Het is hier maar rot weer... Genieten jullie ben wel beetje jaloers hoor😘
  2. Mama en papa:
    ziet er goed uit . geniet er maar lekker van
  3. Nel:
    15 juli 2019
    daar beter weer dan hier gaaf dat Thijs zijn bord kon gebruiken geniet er maar volop van nog veel plezier gr ma xxx