Dag 9

16 juli 2019 - Port Richey, Florida, Verenigde Staten

Ook vandaag weer op strandenjacht voor Therese! 🏖 Dit keer was Clearwater Beach aan de beurt. Een strandje welke ook in de top 10 van Amerika’s mooiste stranden staat en dus ook in die van Therese! Nu ook weer een mooi strand met een wit zandstrand, helder en ontzettend warm zeewater en een goed aanwezig zonnetje! 🥵 Op de terugweg even langs de Scientology Church waarvan Clearwater de hoofdstad is. Helaas waren ze vandaag gesloten waardoor inschrijven niet mogelijk was! 🥴 Op de terugweg naar het hotel even de drukte ontlopen en een stop bij Finger Licking Good KFC. Ging niet helemaal niet goed na de bestelling, dus we kregen een flink blad met extras om het goed te maken. Altijd lekker! 😜 Daarna nog even ontspannen in de 3 zwembaden bij het hotel waaronder de hottub! Aansluitend eten en drinken op kosten van het hotel waarna we naar de kamer zijn gegaan. Morgen de rit naar Orlando, waardoor het rondreizen in Florida erop zit. Vanuit hier zullen we de omgeving van Orlando, waaronder de pretparken gaan verkennen! 🎢 Keep you posted! 🤙🏻

1. Mama en papa:
    lekker hoor 💋
  2. Moniek:
    16 juli 2019
    Jammer dat inschrijven niet gelukt is 😭😭🤣🤣
  3. Nel:
    16 juli 2019
    mooi daar en veel plezier in de pretparken